Followers

Quick Survey

Hello reader2 sekalian,
sini saya nak buat sikit survey, nanti saya sediakan poll untuk genre mana yang korang nak saya tulis dan saya upload dalam blog. Saya taknaklah blog ni senyap ja :)
Please take your time sebab saya pun akan ambil masa saya juga untuk tulis apa yang korang nak. Enjoy voting :)

01 January, 2010

H2O's Cast




Ep.2 sudah di published..enjoY ur reading!

H2O:Substance 2
*************************************************************************************

P/s : inilah watak H2O..ada yang minta sa bagi watak,so bagila..tapi ini cuma imagenasi sa aja ah?

4 comments:

  1. leon shinichi tu cam kim heon joong dlm princess hours je

    ReplyDelete
  2. Taklah..Leon Shinichi is Chung Lim,yang berlakon dlm Dream,korean drama(FlowerFighter)hehe...

    ReplyDelete
  3. Si Dave tu Max Chang min,member DBSK

    ReplyDelete

Komen anda amat bermakna..terima kasih(^o^)

Total Pageviews

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hak Cipta Mutlak @ OkiE a.k.a WitcH 2011

Perhatian! Jalan cerita atau watak-watak didalam Enovel ini hanyalah rekaan semata-mata dan tidak ada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang sudah meninggal. Saya harap, pembaca-pembaca blog ini dapat menilai mana yang baik dan mana yang buruk. Terima Kasih <3

Adalah dinyatakan bahawa semua yang ada dalam blog
SoulMate http://bluevioletsky.blogspot.com adalah hak milik Okie a.k.a WitcH.Ia sama sekali tidak dibenarkan untuk digunapakai oleh sesiapa.Apa-apa tindakkan yang melibatkan peng'copy'an ataupun mautturun haruslah mempunyai kebenaran daripada penulis blog ini.