Followers

Quick Survey

Hello reader2 sekalian,
sini saya nak buat sikit survey, nanti saya sediakan poll untuk genre mana yang korang nak saya tulis dan saya upload dalam blog. Saya taknaklah blog ni senyap ja :)
Please take your time sebab saya pun akan ambil masa saya juga untuk tulis apa yang korang nak. Enjoy voting :)

12 July, 2012

-Tales Of Myth and Fantasy- Promo


Berminat dengan karya-karya genre FANTASI?
 Tidak tahu di mana untuk mencurahkan hasil kreatif karya FANTASI anda?
Terlalu malas hendak memiliki blog sendiri namun ingin berkarya?

TALES OF MYTH AND LEGEND adalah one-stop centre untuk karya-karya bergenre unik, fantasi, paranormal, sci fi dan sebagainya yang lahir dari kreativiti anda untuk dikongsi bersama-sama pembaca-pembaca lain. Di sini andalah J.K.Rowling, pencipta watak ahli sihir terkenal di seluruh dunia, andalah J.R.R. Tolkien yang menghidupkan Hobbits dan Elfs di Middle-Earth, andalah Stephen King, raja segala karya bergenre horror dan paranormal. Di TALES OF MYTH AND LEGEND, anda bebas mencipta segala-galanya.

Hantarkan karya-karya kreatif anda (novel bersiri atau cerpen) dalam bahasa Melayu ataupun Inggeris di
dan berkongsilah dunia FANTASI anda bersama kami. 
Tarikh rasmi pembukaan blog adalah pada 19th/07 bersamaan hari khamis iaitu 7 hari dari sekarang.
Boleh Join group fb disini http://www.facebook.com/groups/talesofmythandlegend/

********

okey, blog TOMAL adalah hasil buah fikiran saya dan kawan saya, Virtual Writer. Kalau ada sesiapa pembaca SoulMate yang minat dengan genre fantasi atau mahu menghasilkan karya fantasi sendiri boleh la join sama.

4 comments:

  1. teringin tapi tak pandai buat.. :3

    ReplyDelete
  2. hai yad'z,
    cuba ja, semua org ada cara menulis dia sndr :)

    ReplyDelete
  3. Apa syarat2nya ya? Saya agak berminat...

    ReplyDelete
  4. syarat2 boleh baca dalam group FB

    http://www.facebook.com/groups/talesofmythandlegend/doc/498651206816150/

    kalau berminat, nanti email kami ya :)

    ReplyDelete

Komen anda amat bermakna..terima kasih(^o^)

Total Pageviews

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Hak Cipta Mutlak @ OkiE a.k.a WitcH 2011

Perhatian! Jalan cerita atau watak-watak didalam Enovel ini hanyalah rekaan semata-mata dan tidak ada kaitan dengan yang masih hidup ataupun yang sudah meninggal. Saya harap, pembaca-pembaca blog ini dapat menilai mana yang baik dan mana yang buruk. Terima Kasih <3

Adalah dinyatakan bahawa semua yang ada dalam blog
SoulMate http://bluevioletsky.blogspot.com adalah hak milik Okie a.k.a WitcH.Ia sama sekali tidak dibenarkan untuk digunapakai oleh sesiapa.Apa-apa tindakkan yang melibatkan peng'copy'an ataupun mautturun haruslah mempunyai kebenaran daripada penulis blog ini.